Pagina's

maandag 22 maart 2010

Clubdag projekt

Afgelopen zaterdag hebben we een heerlijke clubdag gehad in Den Helder, dit van Tiets haar club, waar ik medebeheerster ben :)
Dit geweldige projekt is deze keer bedacht door Angelique, aangezien het papier nog uit Amerika moest komen, hebben we allemaal het doosje gemaakt met een eigen scrappapierlijn, ik heb gebruik gemaakt van My Minds Eye, Oh La La, het doosje is helemaal in het teken van mijn dochter, die 27 maart a.s. 16 jaar wordt (Sweet Sixteen), vandaar ook de zoete kleurtjes :)
Alle afdrukjes zijn ingekleurd met Copics.
Volgens mij hoef ik er niet zoveel bij te vertellen, het spreekt allemaal voor zich, ik heb veel verschillende materialen gebruikt, maar het is een mooi geheel geworden :)



7 opmerkingen:

  1. Hoi Astrid.
    Wat een leuk project, hier zal je dochter blij mee zijn.
    Vrijdag en zaterdag hebben we open dagen, kom je nog langs.

    Liefs Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als de tijd het toelaat ????
    Ik zou wel graag willen komen, maar ja, vrijdag alle boodschappen in huis halen en zaterdag de hele dag het huis vol :(
    Waarom moet dat nu ook weer tesamen met Elisa haar verjaardag vallen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhhhhh wat een geweldig project is dit. Wat ongelofelijk jammer dat ik dit gemist heb. Echt super!!! En dat papier is geweldig. Tja .... uh .... Top.
    Alvast gefeliciteerd met je dochter.
    Groetjes,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  4. geweldigggg gaaf is je project geworden As!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauwwwww Astrid
    wat mooi zeg
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi Astrid wat leuk dat ik je bij Tiets ontmoet heb. En wat een prachtige set heb je gemaakt. Daar zal je dochter zeker blij mee zijn. In het echt is alles nog mooier.

    groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  7. bedankt voor jullie geweldig leuke reacties :)
    Ik vond het ook super leuk Ilonka, je bent wel wat smaller om je koppie hoor :)
    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje, ik zou het zeer op prijs stellen als je even een reactie achterlaat :)

liefs Astrid