Pagina's

vrijdag 20 augustus 2010

Knotsgekke Kaarten Dagen Zwolle

Vandaag een onwijs leuke dag gehad, ik ben vandaag samen met Tiets naar Zwolle geweest, het was voor ons beiden de eerste keer en wisten dus ook niet echt wat we konden verwachten.
Ik kan alleen maar zeggen, het was gewoon super, wat een spullen zeg, je keek je ogen weer uit.
Ik durf mijn gekochte artikelen hier niet eens te plaatsen hahahaha, owwwww, wat zijn we erg he, maar ja, met zoveel mooie en nieuwe artikelen, vooral kerstspullen, was mijn beursje snel leeg hoor :)
Maar goed, we gaan nu weer sparen voor de KreaDoe, gelukkig duurt dat nog eventjes hihihi.

OK, hier komen dan mijn spulletjes, ik hoop dat jullie het niet teveel vinden :)
Voor degenen die morgen nog naar Zwolle gaan, we hebben nog wel wat spullen op de beurs achter gelaten hoor :)










Moet ik me nu heel erg schamen ??????

14 opmerkingen:

  1. Zo wat een schitterende spulletjes heb je gekocht, heel veel scrapplezier

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nee hoor je hoeft je niet te schamen!!

    En wat ben jij ongelooflijk geslaagd zeg, ik krijg spijt dat ik nu niet kan gaan.... zoveel leuke stempels heb je, mooi papier, alles is goed!!

    Maar ik kan het een beetje goed maken volgende week bij Carla!!!

    Liefs Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hihi woww wat veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel hihihhi , was gezellig hoor Assie heb enorm genoten van ons dagje!
    Liefs Tiets

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Astrid,

    Nu je hebt weer mooie spullen gekocht.
    En je hoeft je echt niet te schamen hoor.
    Het is toch heerlijk om al die mooie dingen te kopen voor je hobby.
    Een hobby mag geld kosten.
    Ik ben benieuwd wat voor mooie dingen je er weer van gaat maken.
    Fijn weekend en de groetjes van mij Geertje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nee, nee je moet je zeker niet schamen maar er gewoon heerlijk van genieten!
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hoeft je niet te schamen hoor, onwijs leuk zoals je geslaagd bent!!! Geniet lekker van je spulletjes en hopelijk kun je ons snel een mooie kaart ervan laten zien!!!

    groetjes, Anenmiek

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi hoi,

    wat een gave spulletjes allemaal!!! Heel veel plezier ermee!!!

    gr. Arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. nee hoor je hoeft je niet te schamen, ik ga alles vandaag op mijn blog plaatsen, hihihihi
    ik denk dat ik me moet schamen
    ik vond het leuk om jou en tiets even tegen te komen meis
    veel plezier met je nieuwe aankopen
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Veel plezier met je nieuwe spullen Astrid.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. waarom zou jij je moeten schamen, als je portemenee het toe laat...........
    lekker van genieten, leuk papier.
    ben zelf gek op scrappapier. ik vind het ook wel zonde om te gebruiken

    BeantwoordenVerwijderen
  11. zo hey wat heb je mooie spulletjes gekocht en waarom schamen hoeft niet hoor.

    ben wel heel erg benieuwd bij wie je die leuke tekststempels en die ernaast heb gekocht en van welk ze zijn???

    je maakt mooie dingen astrid!!

    liefs petra
    XOXO

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hihihihi, ik zie dit berichtje van je dus nu pas. Maar uhh.... ik zou me maar heel diep gaan schamen, ja. LOL. Wouw zeg, wat heb je gave spulletjes gekocht. Veel plezier ermee.

    Liefs, Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hoi Petra,

    De tekststempels komen bij www.cutestampsandcards.nl vandaan :)

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje, ik zou het zeer op prijs stellen als je even een reactie achterlaat :)

liefs Astrid