Pagina's

dinsdag 28 september 2010

Halloween !!







Voor het eerst ook maar een Halloween kaartje gemaakt, ik heb er verder niks mee, maar goed, toch maar een poging gedaan :)

Gebruikte materialen:
* papier van Echo Park - Happy Halloween
* afdrukje van Mo's Digital Pencil - Halloween Witch
* Bladeren gemaakt met een stans van Crealies - Creative Shapes nr. 11
* bloemen van Wild Orchid Crafts
* Ingekleurd met Copics

Patroon van de kaart komt van Tiets haar club !!

Hieronder een foto van de Copics die ik gebruikt heb bij het inkleuren :)


12 opmerkingen:

  1. Vind je kaart prachtig en wat een super leuke heks is dat!
    groetjes yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart Astid ik heb niets met halloween maar vind je kaart wel heel mooi Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toch een leuke kaart geworden hoor! Ik heb er zelf ook niets mee, maar vind ze wel leuk om te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Grappig, niemand heeft er iets mee (Ik ook niet hoor) en dan toch zulke leuke en creatieve dingen doen met dat Halloween.
    Superleuke kaart dus.

    Groetjes,
    Karen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohhh wat heb je weer een prachtige kaart gemaakt Astrid,leuk afdrukje,mooi papier.
    En wat een geweldige details.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow wat een mooie kaart Astrid!!!

    Liefs, Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik vind de kattenstempels bij halloween wel errug leuk, meestal zwarte katten hihihi
    maar wat je kaartje betreft, superz !! ik vind hem geweldig mooi !!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dank jullie wel hoor en Marion ..... een zwarte kat inkleuren is nou niet echt het makkelijkste whahaha :)
    Daarom in grijstinten gehouden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterende kaart Astrid!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je 1e halloween kaartje is werkelijk prachtig, super!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauwwwww gaaf kaartje, mooi papier ook.
    Gr, Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  12. oooooo super, ben gek op halloween
    ben momenteel druk met de simplybettychallenge
    12days of halloween
    ik ben zit al een aantal rondes bij de mooiste kaartjes

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje, ik zou het zeer op prijs stellen als je even een reactie achterlaat :)

liefs Astrid