Pagina's

woensdag 27 oktober 2010

Voor Colin !!!







Volgende week wordt onze zoon alweer 15 jaar !!! Wat gaat het toch allemaal snel he, een echte puber is het hoor :)
Daar hoort natuurlijk wel een stoere kaart bij, ik hoop dat het me gelukt is :)
Ik heb voor een easel card gekozen.

Gebruikte materialen:
* papier van Basic Grey - Oliver
* Afdrukje van Mo's Digital Pencil
* Copics
* Knoopjes
* Spellbinders
* Touw
* Splitpennetjes
* Cirkelpons
* Sentiment van Elzybells Art Stamps (ronde tekst)
Sentiment van Hero Arts (op de spellbinder)

Dit zijn de kleuren die ik gebruikt heb voor het inkleuren van het afdrukje !!



18 opmerkingen:

  1. Wauwwww Astrid wat een super gaaf en stroer kaartje.
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Astrid,
    Wat een stoere kaart heb je ervan gemaakt.
    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wwaaauuuuwww wat is die onwijs goed gelukt zeg!!! Een échte stoere jongenskaart!! Zal ie vast heel blij mee zijn!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hihi, ook hier nog even een reactie van mij, hij is helemaal geweldig, weet zeker dat hij hem mooi zal vinden. Wat heb je veel copics gebruikt zeg!

    Groetjes, Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is een onwijs leuk en stoer kaartje geworden!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. dat is een zeer stoere kaart meis
    geweldig ingekleurd zeg
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou het is je zeker gelukt om er een stoere jongenskaart van te maken hij
    is echt schitterend

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gave en stoere kaart. Mijn zoon (14 en ook een echte puber) zou deze zeker waarderen!

    Groetjes,
    Karen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ohhhhhhhhhhhh wat een mooie kaart een echte stoere jongens kaart en zo mooi ingekleurt prachtigggggg


    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige stoere kaart Astrid,leuk afdrukje,mooi weer ingekleurd.
    Je papier is ook geweldig.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een echte mooie jongenskaart! Prachtige kleuren.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een gave jongenskaart en zo schitterend ingekleurd!
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. dank jullie wel allemaal !!!

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow Astrid Wat een super gave kaart is dit zeg!!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hij is echt stoer geworden!

    Groetjes,
    Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wow Astrid dit is een prachtige kaart voor je zoon zeg! Een hele stoere uitstraling en hele mooie kleuren.

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heyyy pcies mijn dochter. Ook zo'n computerfreak. Op mijn blog staat een kleinigheidje voor je, omdat ik zo weg ben van je mooie kaartjes.

    groetjes,
    Neltine

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Astrid,

    Wat een stoere jongenskaart is dat. Mijn zoon (van 16) vindt hem "cool".

    groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje, ik zou het zeer op prijs stellen als je even een reactie achterlaat :)

liefs Astrid