Pagina's

zaterdag 27 november 2010

Best Christmas Greetings


en dan is hier het tasje nog, zoals beloofd zou ik hem vanavond plaatsen :)
Een heel mooi nostalgisch/vintage tasje, leuk om er iets in te doen en kado te geven, maar vanmiddag heb ik zowel de tag als dit tasje al verkocht, dus moet ik weer een paar nieuwe maken, maar dat vind ik dus helemaal niet erg hoor :)

Ik ga nu lekker bankhangen, een wijntje erbij, gezellig met Bert en Colin tv kijken, voor straks lekker slapen allemaal en alvast een hele fijne zondag toegewenst !!

20 opmerkingen:

  1. Hoi Astrid,

    Wat een prachtig tasje is dit geworden.
    Echt heel mooi.
    Fijne zondag gewenst.

    Groetjes Geertje,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterend tasje Astrid,zo mooi plaatje en papier.
    Super details.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauuuw ook alweer zo schitterend

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hartstikke mooi is die geworden, ja als de zaken goed gaan blijf je bezig

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi

    wow superrrr mooi tasje!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is prachtig geworden Astrid, super mooi!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi astrid
    wat een leuk zakje om iets in te stoppen en nog leuker voor jou dat hij al weg is
    groetjes patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow Astrid ik vindt het in een woord !!Schitterend!!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterend tasje! Nu al verkocht, vind dat altijd moelijk hoor om er gelijk afstand van te doen als je iets net gemaakt hebt!
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oooh wat een plaatje om te zien Astrid!!
    groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. nou Astrid, ik ga snel een emmer halen hoor, die kwijlbakjes zijn veeeeeels te klein LOL, jemig zeg, wat een bjoetie !! knuf marion

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtig tasje Astrid, Ik heb er ook een paar liggen waar ik nog iets mee moet doen.

    Groetjes Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtig nostalgisch tasje!

    Warme groet,

    Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  14. schitterend meis
    gaaf dat je het al hebt verkocht
    nu lekker ontspannen
    en morgen weer een dag
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hey Astrid
    Je tasje is geweldig, mijn complimenten. Hij lijkt wel 100 jaar oud, echt geweldig vintage !!!

    Groetjes Nicole ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Astrid,

    Even een antwoord op je vraag.
    Ik vind zowel de copics als de aquamarker mooi om mee in te kleuren.
    Maar met de aquamarkers vind ik veel gemakkelijker.

    Groetjes Geertje,

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hello Astrid,
    Een supermooi tasje; Echt vintage.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje, ik zou het zeer op prijs stellen als je even een reactie achterlaat :)

liefs Astrid