Pagina's

vrijdag 19 november 2010

Season's Greetings







Ik ben vandaag heerlijk aan het freubelen geweest, ik heb weer last van astma, dus veel kan ik ook niet doen, dus dan maar naar mijn kamertje, en owww .... wat is dat een straks zeg :) Niet dus hihihi :)

Dit boekje kwam ik tegen op een andere blog en ja .... ook ik moest dit even proberen, wel een akelig klusje om het binnenwerk goed te krijgen, maar met heel veel geduld is het me dan toch gelukt.
Het lijkt echt op een boek, maar dat is het niet :)

Je kunt de tutorial HIER vinden :)

Ik moet straks eerst weer mijn kamertje opruimen, want het is net alsof er een bom is ontploft en dat werkt niet lekker, ik moet nog een ander iets afmaken, dus straks maar snel aan de slag :)

Gebruikte materialen:

* Aquarel papier
* Cardstock bruin
* Craft papier
* Het champagne kleurige papier ligt al jaren hier in de bak
* Martha Stewart borderpons
* Stempel is van BoBunny
* Tekst stempel (achter) is van Tim Holtz
* Labelstempel is van Inkadinkado
* Sentiment - Hero Arts
* Prima Flower
* Roos van Wild Orchid Crafts
* Metalen hoekjes
* Kant
* Plakparels
* Distress inkt

Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend toe, morgen ben ik er niet, Bert en ik gaan een daggie weg en komen terug met een auto vol scrapbakken :)
Moet nog wel ruimte maken in mijn kamertje, maar dat komt wel goed, kan ik eindelijk al mijn parpier eens goed ordenen :)

Ik klein berichtje zou ik wel heel erg op prijs stellen :)

56 opmerkingen:

  1. hoi astrid
    wat is het leuk geworden
    groetjes patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hartstikke mooi , maar wat s het een boek???

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je wel Dina, nee, het is geen boek, maar het lijkt er wel op :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooiiiiiiiii; heel stijlvol zo in deze kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauwwwww Astrid wat mooi!!!
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat ziet er prachtig uit Astrid!
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ooooohhhh wat is die mooi!!!!! Wat vervelend dat je zo'n last heb van je astma..... maar gelukkig kan je er zo toch het beste van maken!!!! Geweldig mooi vind ik hem!!!! Ga de link effe bekijken, wat goed dat je die erbij hebt gezet!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. dank je wel Arjette, ja ... ik vind het altijd wel zo netjes om de link erbij te zetten, de lof komt altijd een ander toe :) Ik heb hem alleen maar op mijn eigen manier gemaakt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow, wat mooi is dat geworden zeg, lijkt me knap ingewikkeldmaar zal me er eens in verdiepen, net als dat filterzakje dat nog steeds ligt te wachten. gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterend gemaakt Astrid,mooi die stempel en papier.
    Prachtige details.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Astrid,
    Prachtig en wat een werk, ik heb dit patroon ook al eens ergens gezien en was toen ook al zo verbaasd.
    Veel plezier morgen!
    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig geworden zeg!! echt helemaal gaaf;) thanks voor de link, ik heb hem opgeslagen:)
    Veel plezier morgen enne...het beste met je astma!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterend!!
    Heel sfeervol en zó mooi gemaakt!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Astrid,

    wat een schitterend doosje heb je ervan gemaakt!! En het is idd een gefreubel, heb hem zelf ook gemaakt.

    Mooie kaartjes en dingen maak je zeg! Ben meteen je volger geworden!

    Groetjes Samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ohhhh Astrid, kwijlbakjes had ik gelukkig naast me staan wat een supergaaf project heb je gemaakt, helemaal geweldig !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hey Astrid,
    Wow, da's echt super geworden. Niet alleen de inhoud doet me kwijlen, maar het ganse doosje. Prachtig.
    Ben je kwaad als ik het idee eventjes "leen" van je? Heb ook eens de site aangeklikt... dan denk ik... "och Karin, wat ben je nog ver af van al die mooie dingen". En dat ver af zijn is ook meestal te wijten aan het gebrek aan hobbywinkels bij ons.
    Ik kan je enkel feliciteren met jouw resultaat.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hi Astrid, thank you for your lovely comment, I really appreciate it!!
    Your treat book is stunning - I love the colours, gorgeous image and beautiful vintage look.
    I have seen one on a blog but no link to a tutorial - I wish to make one for a friend so thank you for the link. I hope mine is as beautiful as yours.
    hugs Heather xx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauwww wat een prachtige creatie....
    Fijn weekend, Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  19. oh wowie die is gaaf zeg en wat een werk, dank je wel voor de link hoe je hem moet maken dat ga ik zeker een keer uitproberen
    en astma is niet niks , zelf heb ik asmatsiche brochitus dus ik weet hoe het voelt als je benauwd bent , sterkte

    BeantwoordenVerwijderen
  20. dank je wel Liesbeth :) Het is geen aangenomen werk hoor hahaha, maar we willen gewoon teveel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. dank je wel Samantha, ook leuk dat je volger bent geworden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. dank je wel Marion, hoeveel bakjes heb je ????

    BeantwoordenVerwijderen
  23. dank je wel Karin, natuurlijk mag je het ideetje lenen hahaha, hij is ook niet van mezelf hoor, alleen mijn eigen draai eraan gegeven :)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Het heel erg mooi geworden.
    Fijn weekend gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Astrid
    Wat een prachtig mooie creatie!!
    Ik heb hem dan ook maar meegenomen,
    maken ga ik hem zeker het zal wel het volgend jaar worden.
    Ik wens je beterschap toe en een fijn weekend.

    Groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wauuuuw wat is dit schitterend]

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wow! Wow! Wow! Wat geweldig heb je dat weer gedaan As! Prachtigggg!
    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wauw Astrid, wat een gaaf "boek"
    is dit geworden. Super hoor!
    Ik heb ze vroeger ook wel eens gemaakt en dan met 'n antiek beertje erin, dus ik weet wat voor werk het is.
    En wat een mooie kaarten/creaties heb je de afgelopen dagen gemaakt!

    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi Astrid
    Wat een supermooi doosje mooie kleuren gebruikt succes met je astma en morgen een fijne dag
    gr.Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  30. astrid wat een supermooi doosje, en wat een heerlijk inhoud.gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  31. wwwwwwwwwwwwwwouw Astrid wat een pracht enja die rommel kennen we allemaal hoor opruimen hoort erbij op zijn tijd
    gr Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Your chocolate box is stunning Astrid, just beautiful!
    Clairexx

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hoi Astrid,
    Wat een super mooi project heb je weer gemaakt!!!!
    Helemaaal super!
    Hoop dat het met je astma snel weer beter gaat.
    Lieve groetjes,
    Corien

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ik vind hem echt prachtig zeg Astrid, echt geweldig gemaakt!!!! Maar waar kan ik de link vinden?
    Het beste met je astma hoor!!

    Liefs, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wow wat prachtig Astrid!! mooi papier en wat een mooie stempel ook.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  36. ooooww super gedaan zo Astrid!!!!
    Een heel leuk vasriant op de theelichtjes. Ik ga 'm in mijn achterhoofd houden

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wow, wat een super gave creatie heb je gemaakt! geweldig mooi!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  38. ik vind hem super mooi zeg.ik kwam via Karin op jou blog.maar ik ga zeker jou volger worden hoor.en ik kom wat vaker buurten

    Gr Gusta

    BeantwoordenVerwijderen
  39. schitterend , wat en prachtig boekje!
    mooie kleuren heb je gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje, ik zou het zeer op prijs stellen als je even een reactie achterlaat :)

liefs Astrid