Pagina's

maandag 1 november 2010

Digi november

Een nieuwe maand, nieuwe wedstrijden op de club "Kaarten maken met Tiets".
Dit is mijn uitwerking van de digi voor november.

Ik was een tijdje geleden deze geweldige theelichten kaart tegen gekomen in blogland, ik vond het zo'n leuk idee, dat ik er zelf een kaart mee heb gemaakt.
De beschrijving kun je "hier" vinden :)







Gebruikte materialen:

* Digi afdrukje
* Papier is van Papermania - A Silent Night
* De kerstboom is een Creatable van Marianne Design
* Blaadjes gemaakt met een Quickutz stans
* Stempel van Tim Holtz (verkrijgbaar bij Simpel Scrappen)
* Sentiment bij waxinelichtjes van Justrite
* Sentiment voor op doosje van Whiff of Joy
* Kant, lint, touw
* Diverse bloemen
* Copics

Gebruikte kleuren :



19 opmerkingen:

  1. Wow!! Ik vind hem prachtiggg! Deze ga ik zeker ook nog een keertje maken!
    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel hoor San en het is echt zooooo leuk om te doen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie creaties maak je. Ben gelijk volger bij je geworden.

    gr. Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi

    schitterend!!

    heel erg mooi papier heb je gebruikt!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ohhhhhhhhhh wat is die mooiiiiiiiiiii wat een plaatje complimentjes hoor

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dank je wel Silvia, super dat je volger bent geworden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wwaauuuwww wat onwijs leuk!!!! Bedankt voor de link, ga ik ook eens mee aan de slag, hartstikke leuk!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super Astrid, ik zag dit model afgelopen weekend en wil hem dus ook gaan maken, maar die van jou is een toppertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dank je wel Arjette, ja ... ik vond het zelf ook een heel mooi patroontje, ben benieuwd wat jij er van maakt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. dank je wel Annemiek, hij lag hier al bijna een maand klaar hahaha, maar ja ..... mocht hem nog niet showen hè :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ohhh wowwww Astrid,Wat schitterend gemaakt,mooi die stempel,en wat een prachtig warm papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Bedankt voor je lieve reactie Riet :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. prachtig Astrid, mooie warme kleuren! bedankt voor de link, ik ga hem zeker maken!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow Wat een prachtige kaart is dit Astrid!!
    ik ben er ook mee bezig.
    Groetjes Van Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wauw meis
    die is prachtig geworden
    ik heb deze al een tijdje geleden gemaakt, maar die van jou is vele male mooier
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie kleuren zeg!

    Groetjes,
    Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wow wat een sodeknetters mooie creatie, ik heb mijn kwijlbakjes weer nodig hihihi...
    superz gedaan Astrid !! knuf marion

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje, ik zou het zeer op prijs stellen als je even een reactie achterlaat :)

liefs Astrid