Pagina's

dinsdag 2 november 2010

A gift for you !!



Hier is nog mijn uitdagingskaartje voor de club "Kaarten maken met Tiets" voor de maand november, deze keer had ik de Sketch bedacht :)

Gebruikte materialen:

* papier Bo Bunny - Winter Joy
* Afdrukje is van Whiff of Joy (heb ik gekregen van Marion) waarvoor mijn dank :)
* Ingekleurd met Copics
* Plaksteentjes, ingekleurd met Copics
* Prima flowers
* Roosjes van Wild Orchid Crafts, ook ingekleurd met Copics
* Takjes van een Martha Stewart pons
* Blaadjes van een Crealies Stans
* Nestabilities
* Kant

Ik ben te ijverig geweest met het opschonen van mijn afbeeldingen, dus helaas weet ik niet meer welke Copics ik gebruikt heb :(

20 opmerkingen:

  1. Het is een bjoetie As!! Prachtig die kleuren en je sketch is super!
    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooohhh wauw zeg, wat een prachtig kaartje!!! Toch wel heel leuk hoor die paarse tinten voor kerst!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hij is weer zo mooi en schattig, en het papier, ja het blijft mooi die lijn van Bo Bunny, ga er ook nog meer mee aan de slag.
    gr.Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dank je wel hoor Astrid, tuurlijk maak jij er ook een mooi kaartje mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dank je wel Arjette, ja ... weer eens wat anders dan rood en groen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. dank je wel Liesbeth, ik heb ook nog genoeg papier, dus er zullen meerdere kaartjes volgen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart Astrid!!
    en wat een enige kleuren zijn dit zeg!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ohhhhhhhhhhhhhhhhh wat is die mooi Astrid en plaatje dat lila zo mooi en die stempel schattig ik ben er weg van

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een geweldige kaart. Erg mooi.

    Groetjes,
    Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart Astrid!! Mooi papier en leuke stempel.

    Liefs, Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig kaartje heb je weer gemaakt!
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een schitterend kaartje Astrid!
    Groetjes nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauuuw wat een super gaaf kaartje

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schitterend kaartje Astrid!!
    Trouwens, al je creaties van de laatste dagen zijn allemaal toppertjes.
    Het kaartje voor je zoon vind ik echt helemaal geweldig!!

    groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaart Astrid,leuke stempel,mooi heb je hem ingekleurd.
    Geweldig papier gebruikt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. getsederie, vind er niets aan (LOL)
    grapje hihihi
    weer zo'n onwijs prachtige creatie van je Astrid !! knuf marion

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Astrid,
    Wat heb je weer een schitterend kaartje gemaakt!
    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje, ik zou het zeer op prijs stellen als je even een reactie achterlaat :)

liefs Astrid