Pagina's

woensdag 17 november 2010

Holiday Blessings



Zo, weer een kaartje voor de kerstaktiekaarten voor de club "Kaarten maken met Tiets".
Ik moet er nog 3, dan heb ik er 50 in mijn album staan, jeetje ... best wel veel hè, ook omdat ik nog kaarten over had van vorig jaar, dus ik kan er heeeeeeel veel versturen hihihi :)

Het is in principe een heel eenvoudig, klein, supersnel kaartje geworden :)

Gebruikte materialen:

* Nestabilities, geschulpt en rond
* Afdrukje van Magnolia - Angel Tilda
* Sentiment - weet ik even niet :(
* Zwarte bloem - ooit bij de Action gekocht
* Rode bloem van Wild Orchid Crafts
* Papier Basis Grey - Jovial
* Plakparels
* Copics

31 opmerkingen:

  1. hoi astrid
    wat een leuke kaart is het geworden
    mocht je geen weet weten me je kaarten hier zijn ze altijd welkom(lol)
    groetjes patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is dit een super gaaf kaartje

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. voor jou misschien wel supersnel, maar wel super mooi.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je weer een super leuk kaartje gemaakt.

    Groetjes Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. klein maar fijn, maar wel heel mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super mooi en schattig kaartje Astrid.
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi , schitterend kaartje !!! Groetjes Emina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super mooi geworden,mijn complimenten hoor.

    Groetjes Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. misschien snel gemaakt.....maar wel super leuk!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Noem dat maar eenvoudig! Het is een prachtige kaart As, superrrr!
    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dank je wel voor het plaatsen van de tweede foto , is duidelijk nu , groetjes Emina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hoi

    ik vind het een superrr gaaf kaartje!!

    heel erg mooi gemaakt!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow Astrid, Wat een schitterende kaart is dit!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Scahttig kaartje zeg, vind deze afdrukjes zooo leuk, ben gek op engeltjes..
    Gr, Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi hoi,

    wauw zeg, wat heb je dat onwijs mooi gemaakt!!!!!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schatjeeeeeeeeeeeeee je brengt me op een idee hahahah ik vind hem prachtigggggg

    Liefs nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Onwijs bedankt voor jullie lieve reacties !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. hihihi, een snel, eenvoudig kaartje noem je dit, maar wel met een groots resultaat hoor. ik vind hem keileuk geworden. knuf marion

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ohhh wowwww Astrid Wat schitterend gemaakt,zo mooi die stempel ingekleurd.
    Prachtig papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Het is weer bjoetie Astrid!
    groetjes yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. leuk dat je volger bent geworden en bedankt voor de leuke reacties hoor
    en tja heb wel stapel wijnzakken liggan ja , bij gall en gall kun je die zo los kopen heel makkelijk

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hello Astrid,
    Dank dat je volger bent geworden van mijn Blog. Ik heb jouw blog ook bezocht en vind er massa's prachtige creaties. Ik neem je in mijn lijst van mijn te volgen blog op, zodat ik regelmatig een bezoekje kan brengen bij jou.
    Wat je vandaag hebt geplaatst is een inspiratie voor mij. Mijn uitgestanste rondjes liggen al een tijdje klaar om te maken, maar heb het telkens op de lange baan geschoven. Zal er nu toch eens aan moeten beginnen.
    Groetjes uit Oostende,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Voor een klein supersnel kaartje vind ik hem heel super.

    groetjes, Claudia
    p.s. ik vond het leuk dat je even op mijn blog kwam kijken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wauwww....wat een mooie kaart weer!
    Helemaal geweldig, de maat, de kleuren, helemaal top.
    Lieve groet,
    Corien

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Astrid,

    Wat een beauty van een kerstkaart is dit. Vind de kerst Magnolia's ook erg super.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wow, wat een prachtig kaartje Astrid. Mooie kleuren en een heel leuk model.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Thanksssssss, wat een geweldige reacties allemaal, super om te lezen hoor !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. en hij is zo prachtig astrid!!!!
    hier zijn ze af. een heel gerust gevoel! ga gewoon door voor volgend jaar want het is toch wel fijn als je zo iedere maand een paar kk kan maken dan is het geen gestres!
    een fijne dag astrid!

    lieve gr. marja

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje, ik zou het zeer op prijs stellen als je even een reactie achterlaat :)

liefs Astrid