Pagina's

maandag 15 november 2010

Merci !!!



Ik ben vanavond heerlijk aan de freubel geweest, dit is één van de dingen die ik gemaakt heb, het patroontje van dit Merci doosje heb ik ooit op een blog gezien, volgens mij bij Karin Versteeg :) De beschrijving kun je HIER vinden :)
Wat was dit leuk om te maken, er volgen er beslist meer hoor, gemakkelijk om te doen en snel klaar, alhoewel je met een afdrukje nog wel even bezig bent :)

Gebruikte materialen:

* Paperpad Basic Grey - Jovial
* Sentiment - Whiff of Joy
* Magnolia - Flying Tilda
* Medium - Copics
* Spellbinders
* Lint

Voor straks lekker slapen allemaal en tot morgen !!!

26 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend mooi merci doosje. Gr Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi doosje Astrid!
    Super mooi papier ook.
    With compliments
    Groetjes,
    Corien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi,

    wat heb je dat onwijs leuk gemaakt zeg!!! Héél leuk om te krijgen maar ook zeker héél leuk om te geven!!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterend merci doosje

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk doosje heb je gemaakt. Ik ga het patroon ook eens opzoeken. Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend en wat een leuk idee voor de juf. Ik denk dat ik er ook eens mee ga rommelen.
    Groetjes,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Astrid,
    Heel erg mooi, ik heb het ook al eens gemaakt en de ontvanger was er blij mee. Inderdaad kost het niet zo heel veel tijd.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hallo Astrid,
    ik ben volger geworden van je kaartjes-blog, wat staan er veel mooiecreaties op:)
    kom weer snel gluren hoor;)
    groetjes adriana
    p.s
    Wat leuk ik ben volger nummer 200,
    weet niet of ik zoveel volgers zou krijgen?
    Als je het leuk vind om bij me langs te komen (nog leuker als je ook bij mij volger wil worden)
    hier is mijn link
    http://cardsfromproudgranny.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterend gemaakt Astrid,lief die stempel,prachtig papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. super leuk gedaan! het is inderdaad snel gemaakt, ook wel eens makkelijk toch?
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat ontzettend leuk! Een heel mooi doosje!
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi doosje heb je er van gemaakt, dat is een leuk kadootje om weg te geven, en te krijgen natuurlijk. ga het patroontje ook eens zien te vinden.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ziet er erg mooie en lekker uit!
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. och wat een schatje is dit , geweldig mooi gemaakt
    er staat iets voor je in mijn blog , kom je hem even ophalen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een super mooi doosje Astrid!
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig doosje geworden As en vooral heeeeel lekkerrr!
    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een super mooi doosje Astrid.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Yep, deze is van Karin, heb ze zelf ook al aardig wat gemaakt. Die van jou is super geworden Astrid, mooi papier!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooi merci doosje is het geworden Astrid, heel mooi papier heb je gebruikt en het afdrukje zo mooi ingekleurd

    Groetjes Toos

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuk doosje heb je gemaakt ik ben volger van je geworden want ik heb sinds zondag ook een blog kom maar eens langs.

    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wowww, wat ongelooflijk veel reacties, ontzettend lief van jullie allemaal, dank jullie wel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat leuk gedaan zeg het papier is ook prachtig, zeg nou zelf dit is toch heerlijk om te krijgen,en zeker leuk om weg tegeven.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hallo Anita
    hi hi wat een luek idee enzo mooi zeg maar nu hebikdematenmaar ik komer niet uit ik vind het zo klein klopt dat ?????als ik het zo zie is het in een gewonekaart van 15x15 cm enmijn bakje is als het klaar is maar 8 cmdaar bij past de onder strook niet goed mag ik van jouw de goed maten alsjeblieft want volgens mijn heb ik niet de goed
    gr Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  25. wauw, wat een prachtcreatie van je hand Astrid. knuf marion

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje, ik zou het zeer op prijs stellen als je even een reactie achterlaat :)

liefs Astrid