Pagina's

donderdag 4 november 2010

Opkikkertje !!!



Vanmorgen snel even een kaart gemaakt, het is toch vies weer buiten, dus wat kun je dan beter doen??? Jawel ... aan de freubel hihihi en dat heb ik dus gedaan.

Deze kaart is voor mijn tante, die het momenteel niet gemakkelijk heeft, daarom een opkikkertje gemaakt, dat is het minste wat je kunt doen :)

Ik ben er niet 100% tevreden over, maar ach ... het gaat ook om het idee, toch??

Gebruikte materialen:

* Papier Basic Grey - Oliver
* Afdrukje van Eline Pellinkhof
* Bloem en takje is een Creatable van Marianne Design - Flowers Classic
* Roosjes van Wild Orchid Crafts
* Nellie Snellen mal - Multi rond
* Martha Stewart takjes pons
* Strass steentjes
* Lint
* Eyelets
* Stickles op de bloemen

Afdrukje is ingekleurd met de volgende nummers:

Kikker YG00, YG03, YG05
Buik kikker W1, W0, W00
Bloemen: YR00, YR12, YR14, YR18
Blaadjes: YG91, YG93, YG95
Label: E40, E41, E42
Schaduw: W00, W0, W1

Om de kikker heen nog wat lichtblauwe chalks gebruikt.

24 opmerkingen:

  1. Ik vind het kaartje wel goed gelukt hoor!
    Hihi!
    Groetjes Chantal.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. lieve Astrid,

    Ik vind hem geweldig hoor, er mankeert toch niks aan!!

    liefs Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem helemaal leuk hoor, hopelijk je tante ook. Alleen het gebaar is al lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig opkikkertje Astrid
    dat zal je tante vast goed doen zo'n mooie kaart.
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dank je wel Annemiek, ze zal hem vast wel mooi vinden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoi,

    ik vind het een heel mooi kaartje hoor!!! Ik heb toevallig vandaag ook een opkikkerkaartje geplaatst met hetzelfde papier.... maar jouwe is mooier..........

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is een opvallend en erg mooi kaartje geworden, opvallend tussen al die kerstcreaties op de verschillende blogs.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja deze is helemaal leuk!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind 'm ook helemaal geweldig...
    niks mis mee!

    gr.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hij is toch hartstikke mooi Astrid! Van zo'n opkikkertje knapt ze vast een beetje op!
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oooh wat is dit leuk Astrid! Prachtig gemaakt en zo lekker van kleur. Hier kikker je echt van op.

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hier kikker je echt wel van op hoor....leuke kaart, gr, Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Niks mis mee!
    Het is een leuk kaartje!!!

    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ohhhh wat een bjoetie heb je gemaakt Astrid, weer een topcreatie van je hand
    knuf marion

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een gezellige mooie opkikker heb je gemaakt.

    Groetjes,
    Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje, ik zou het zeer op prijs stellen als je even een reactie achterlaat :)

liefs Astrid