Pagina's

zondag 21 november 2010

Winter Label Pocket !!!

Op 9 en 11 december a.s. wil ik een workshop thuis geven om onderstaand projekt te maken,
lijkt het je leuk om hieraan mee te doen, klik dan even rechtsboven op het vlopje en stuur me dan even een mailtje, dan komt het vast allemaal wel goed :)

Als je belangstelling hebt voor deze workshop, zou je dan even aan willen geven, welke datum je voorkeur heeft :)

Wees er snel bij, want vol = vol !!!






Gebruikte materialen :

* Papier is van Making Memories - Merry January
* Martha Stewart ponsen, 2 verschillende sneeuwvlokken
* Verschillende tekststempels
* Diverse bloemen
* Nestabilities
* Creatable van Marianne Design
* Lint
* Plakparels
* Kant

30 opmerkingen:

  1. wow super gaaf astrid ,groetjes christa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OOoohhh wat gaaf!!!!! Helaas...... de avond ervoor vieren we m'n hubbie z'n verjaardag en dan is het altijd een grote puinbak in m'n huis.... dus ....... maar als je nog een keer zoiets gaat doen wil ik héél graag komen, lijkt me héél gezellig!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Astrid,
    Wat een mooi project.
    Waarom woon ik overal zo ver vandaan????? (huil)
    Zal me troosten met naar jouw wondermooie creaties te kijken.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee Astrid Alleen ik woon zo ver van je vandaan maar ik blijf genieten van al je mooie creaties.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi

    wow super mooi!!

    heel erg mooi gemaakt en heel erg mooi papier he je gebruikt!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ohhhhhhhhhhhhh wat mooiiiiiiiiiiiii ga je mailen weet niet waar je woont ik vind hem super mooi


    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wauw zeg. dit ziet er echt super gaaf uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het iedee is super allen ik woon in noord holland en ja das eff te ver he.
    jammer maar je creaties blijven supper hoor en zal zeker blijven komen
    gr Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ohhh wowwww Astrid,Wat schitterend gemaakt,prachtig papier gebruikt.
    Mooi die labels.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow, Wat is dit schitterend Astrid!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauuuw wat is dit schitterend jammer dat je zo ver weg woont

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wauw, wat prachtig gemaakt zeg!!!
    succes met de workshop;)
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Astrid,
    Ziet er prachtig uit! Veel succes met je workshop.
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wow beautiful design, lovely colours and great details
    hugs Pia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat mooi, en wat jammer dat je helemaal in Friesland bent gaan wonen, is wel ietsie te ver voor mij als zuiderling.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gave creatie!!
    Super mooi gemaakt!!

    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een gave Label Pocket, Astrid. Echt mooi gemaakt en wat een mooi papier!

    groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw Astrid erg mooi gemaakt. Ik heb je gemaild.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Jeetje wat prachtig As!! Echt super gemaakt!
    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  20. hoi astrid ben ik nog een keer, gefeliciteerd met het winnen van de candy bij polycraft, ik weet niet of je het al wist , xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ooh wat ziet dat er geweldig uit Astrid! Dat is echt een toppertje!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een super mooi project heb je gemaakt Astrid, prachtig!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Bedankt voor jullie lieve berichtjes, ik waardeer dat enorm, ik was zelf druk met een kaartje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Beautiful work! I love the colors and idea for this!
    Hugs
    Jodi =)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. wauw Astrid, wat een keigaaf project zeg !! knuf marion

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtige creaties heb je gemaakt..helaas geen workshop voor mij...want 11 dec ben ik jarig...lol.

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Zo die is weer mooi geworden zeg. Wat een werk zal dat geweest zijn!

    Groetjes,
    Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat is ie gaaf, en je boek hieronder is super, ik was al van plan om een sinterklaas boek als surprise te maken maat het gaat nu deze versie worden, bedankt voor de link!

    gr, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  29. astrid die is geweldig zeg!!!!!!!!!!!!!!
    ik hou er zo van en ben er dan ook weg van!!!!!
    complimenten hoor astrid!
    zo zou willen komen maar het is gewoon te ver voor me.

    lieve gr. marja

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje, ik zou het zeer op prijs stellen als je even een reactie achterlaat :)

liefs Astrid