Pagina's

woensdag 23 oktober 2013

Warm Wishes !!

Goedemorgen allemaal !!!

Ik heb een vintage kaart gemaakt met de nieuwe Vintage Flourishes mallen. Hoe leuk zijn ze !!!


Ik heb het prachtige papier van Prima Marketing "Songbird" gebruikt.
Rechtsboven heb ik de ronde mal 6003/1002 uit wit cardstock gestanst.
Het embossing gedeelte is bruin gemaakt met Distress Inktpad, Walnut Stain.

Op het dessin papier heeft een papieren kleedje verwerkt.

Hierop heb ik de vierkante mal 6002/0173 geplakt, deze is gemat op een stukje kraft karton.

Het vintage plaatje is van Pion Design, de kleuren komen mooi overeen met het papier.

Verder heb ik de kaart versierd met de allernieuwste Vintage Flourish mallen van Noor! Design,
vogelkooitje + vogel, art. nr. 6003/0034
vlinder, art. nr. 6003/0033
takjes, art. nr. 6003/0035
libelles, art. nr. 6003/0036

Op de libelles heb ik een paar kleine plakparels geplakt.
Rechtsboven op de kaart zijn ook nog 3 plakparels ter decoratie.

De tekststempel, art. nr. 6410/0018 is met bruine inkt gestempeld en de hoekjes zijn afgerond.

Op de takjes heb ik nog een bloementoefje geplakt en op het vogelkooitje een strikje van button twine.

Ik hoop dat ik jullie met dit kaartje weer heb kunnen inspireren, die nieuwe stansjes zijn zo gaaf om op een kaart te verwerken :)

13 opmerkingen:

  1. Ik zag hem al voorbij komen op FB.
    Het is een plaatje!
    Ik ben gek van het kleine vogelkooitje!
    Zo'n schatje.

    Lieve groetjes Noriko
    norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WWWOOOWW ...wat een schitterende kaart , Astrid
    Mooi geheel en goed afgewerkt !!

    Liefs Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zag hem al op FB langs komen.
    Hij is echt super mooi zeg.
    Mooi die vintage flourish mallen van Noor.

    Liefs,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtig dit vintage kaartje astrid vind vooral het vogelkooitje zo mooi er bij

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart Astrid.

    groetjes Henriƫtte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is stunning! I love the softness, so pretty
    Hugs Julie P

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig Astrid. Ik vind het papier en de kleuren erg mooi. Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw schitterend weer Astrid, supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow wat is dit mooi, Astrid.
    Ben gelijk volger geworden van jouw blog.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lieve Astrid, het is weer een geweldige creatie! liefs Henriette xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje, ik zou het zeer op prijs stellen als je even een reactie achterlaat :)

liefs Astrid