Pagina's

zondag 19 januari 2014

Liefs ... voor jou !!!

Goedemorgen allemaal !!!

Vandaag heb ik de allereerste blogpost geschreven voor Litlle Darlings Design Team Inspiration Blog :)


Ik heb een mini envelop incl. tag gemaakt met de envelop stencil mal van Dutch Doobadoo.
Het papier is van Maja Design - Vintage Spring.

Het afdrukje is van Saturated Canary, Yuki genaamd, ze is half Februari beschikbaar.


De doily is gemaakt met een stans van Joy! Crafts, Bille's Circle Franse Lelie
Links heb ik de prachtige hartjesborder gebruikt van Noor! Design, art. nr. 6002/0253

De tickets zijn ook van Noor! Design, deze kun je op de nieuwe site van Noor! Design vinden, onder het kopje Downloads !!!

De Vlinders zijn van Unique.
Verder heb ik nog een stukje kant, bloemen, plakparels en touw gebruikt.


Aan de binnenkant van de envelop heb ik deze tag geschoven, wat verschillende stukjes scrappapier, een stukje ribbelkarton van Joy! Crafts, art. nr. 8089/0214
Hierop heb ik een hart geplakt, eveneens van Noor! Design, art. nr. 6003/0005

Het afdrukje heb ik ingekleurd met PanPastels.

Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !!!
Nog een hele fijne zondag toegewenst :)

14 opmerkingen:

  1. Wat een leuke cadeau enveloppe heb je gemaakt! Hij is prachtig de tag binnen in ziet er ook prachtig uit!

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke enveloppe.
    Groetje s Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo dat heb je gaaf gemaakt zeg,
    ik vind het een prachtige tag ☺

    Een hele fijne zondag met heel
    veel leuke dingen en knutselen.

    Veel liefsss van Erica ☼
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een schitterend geheel en erg mooi je cadeau enveloppe een en al toppie weer.

    Grtjs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg mooi Astrid! Daar mag je trots op zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig Karin...SCHITTERENDE tag met envelopje....SUPER!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Astrid, wat heb je een geweldige set gemaakt, prachtig! Lieve groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een toffe binnenkomer, ik vind je vloppie helemaal geweldi, super joh!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. o wat een super mooi envelopje astrid prachtig dat paars en dit stempeltje ook zo prachtig ingekleurd

    het malletje van joy die vind ik ook zo gaaf en past hie heel mooi bij

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje, ik zou het zeer op prijs stellen als je even een reactie achterlaat :)

liefs Astrid