Pagina's

dinsdag 15 april 2014

Floral Ladies 2 !!!

Goedemorgen allemaal !!!

Vandaag is het weer mijn beurt om jullie een kaartje te showen die ik voor het HobbyVision Designteam blog heb gemaakt.


Ik heb weer een Floral lady van Noor! Design gebruikt, art. nr. 6410/0076
Ik vind deze stempels echt helemaal geweldig !!!
Het afdrukje heb ik geplakt op de blauwe ovaal van Noor! Design, art. nr. 6002/0304

Het papier is van Studio Light, zo heerlijk romantisch :)


Een leuk bloementoefje mag natuurlijk niet ontbreken op je kaart :)


Rechtsboven heb ik een stukje Honeycomb (softboard) van Dutch Doobado gebruikt, ook het pijltje (cardboard) is van Dutch Doobadoo, beiden heb ik met Gesso bewerkt.


Rechtsonder het afdrukje heb ik nog een hoekje van Noor! Design geplakt, art. nr. 6002/0148, ook deze is gesneden uit design papier van Studio Light.

Ook heb ik nog een papieren taartkleedje, een verbandgaasje en een stukje kant op mijn kaart verwerkt.

Het afdrukje heb ik met Copics ingekleurd.

Ik hoop dat ik jullie met mijn kaartje weer een beetje heb kunnen inspireren :)
Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !!

liefs Astrid xxx




11 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoekje, ik zou het zeer op prijs stellen als je even een reactie achterlaat :)

liefs Astrid