Pagina's

zaterdag 7 juni 2014

Enjoy the Sea and Sunshine !!!!

Goedemorgen allemaal !!!

Vandaag is het alweer mijn beurt om jullie een kaartje te laten zien, die ik voor het HobbyVision Design Team blog gemaakt heb.

Ik ben deze keer ook aan de slag gegaan met de nieuwe lijn Under the Sea van Noor! Design.


Voor mijn kaart heb ik een shape art mal van Dutch Doobadoo gebruikt, art. nr. 470.713.110

Het kraft karton is van Joy! Crafts, art. nr. 8089/0206
Het krijtwit kraft karton is van CraftEmotions.

Het afdrukje is van Magnolia - Seabreeze "Playing on the Beach Tilda"

Ik heb haar ingekleurd met l'Aquarelle van Sennelier.
Rondom Tilda heb ik weer Enamel Frantage gebruikt, kleur Shabby Blue, deze  past er super mooi bij het papier!!!


De cirkels aan de linkerkant is een stans van Memorie box - Loopyrings
De 3 losse cirkeltjes heb ik geplakt op een stukje ribbelkarton van Joy! Crafts, art. nr. 8089/0214



Ter versiering heb ik bloemenjute, touw, verbandgaasje en schelpjes gebruikt.
Het verbandgaasje heb ik bruin gemaakt met Distress Inktpad, kleur Walnut Stain.

Gebruikte Noor! Design artikelen :

Paper bloc Under the Sea, art. nr. 6011/0307
Wave rand golven, art. nr. 6002/0330
Schelp, zeester, schelphoorn, art. nr. 6002/0329
clearstamp Under the Sea, art. nr. 6410/0099
clearstamp Tropical Summer, art. nr. 6410/0097
blauwe mal Frame + 3 hoekjes, art. nr. 6002/0356

Ik hoop dat ik jullie met mijn kaartje weer heb kunnen inspireren :)
Alvast bedankt voor je bezoekje, een heel fijn weekend toegewenst en tot de volgende keer !!

liefs Astrid xxx


Shape Art - Label Romantic     Paper Bloc - Under the Sea      Cutting & Embossing stencil - Under the Sea - Wave Rand Golven     Cutting & Embossing stencil - Under the Sea - Schelp / Zeester / Schelphoorn     Clear Stamp - Under the Sea      Clear Stamp - Tropical Summer

 Cutting & Embossingmal - Blauwe mal - Frame + 3 hoekjes      Sennelier - l`Aquarelle set 48 halve napjes + penseel     Memorie Box - Steel Craft Die - Loopy Rings     Magnolia - Sea Breeze - Playing on the Beach Tilda     Kraft cardstock - krijtwit - 30,5 x 30,5 cm - pak á 20vl

Joy! Crafts - NOV Joy! Crafts Kraft cardstock 15 x 30 cm     Stampendous Shabby Embossing Enamel - Blue     Distress inkt - Walnut stain
   
























6 opmerkingen:

  1. This looks gorgeous. I love how you used all the dies!!!
    Lovely colouring too.
    Hugs, t.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is weer een beauty van een kaart, de kleuren, wauw die zijn super leuk bij elkaar.
    Het is weer een toppertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldig leuke kaart en wat heb je er veel mooie details in weten te verwerken.
    Mooi met die schelpen en die loopyrings passen er geweldig bij.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. o hij is al were zo mooi astrid mooie details er op verwerkt

    mooi stempeltje er bij mooie kleuren gekozen

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig kaartje weer Astrid!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje, ik zou het zeer op prijs stellen als je even een reactie achterlaat :)

liefs Astrid