Pagina's

donderdag 26 juni 2014

Have a lovely Day !!!

Goedemorgen allemaal !!!

Vandaag is het mijn beurt om jullie weer een kaartje te laten zien, die ik voor het HobbyVision Design Team blog gemaakt heb.

Deze keer ben ik met een nieuwe stempel van Little Darling Rubber Stamps aan de slag gegaan.
Er is een nieuwe serie CandiBean stempels uitgekomen en daar is dit er één van :)

Ik vind ze echt super mooi allemaal !!!


De basiskaart is een shape art mal Flower van Dutch Doobadoo, art. nr. 470.713.105
Het papier is van Maja Design, Coffee in the Arbour
Afdrukje LDRS, CandiBean, Jessie's Summer Garden

De stansen zijn allemaal voor Noor! Design :
Filmstrip, art. nr. 6002/0278
Hekje, art. nr. 6002/0372
Ronde blauwe mal, art. nr. 6002/0304
Tag, art. nr. 6002/0269

Gebruikte Dutch Doobadoo artikelen :
softboard Honeycomb, art. nr. 478.007.001
ticket, art. nr. 474.007.001
Laser paper art, leaves, art. nr. 472.948.002

Het metalen hartje die je als paperclip kunt gebruiken, is van Maya Road, Metal Vintage Trinket, Love bubbles.
Deze heb ik bewerkt met Gesso.

Het afdrukje heb ik ingekleurd met Sennelier.

Ter versiering nog wat bloemetjes gebruikt, een metalen charm, een stukje kant en touw.

Rondom het afdrukje heb ik gestempeld met de Grunge stempel van Noor! Design, art. nr. 6410/0093

Het kraft heb ik ook allemaal weer een beetje bewerkt met Gesso :)

Ik hoop dat ik jullie met mijn kaartje weer een beetje heb kunnen inspireren.
Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !

liefs Astrid xxx


Klik op onderstaand plaatje om naar het artikel in de winkel te gaan !!!



Shape Art - Flower     Cutting stencil - Filmstrip     Cutting stencil - Garden - Hekje     Cutting & Embossingmal - Blauwe mal - Cirkel (4st)     Cutting & Embossingmal - Blauwe mal - Label nr 1     Softboard Art - Honeycomb     Label Art - A4 - Woord labels     Laser Paper Art - A5 - wit - Leaves     Maya Road - Metal vintage Trinket - Love Bubbles     Campus by Raphaël - Gesso - Primer White 0,5 liter    Clear stamp - Grunge

7 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje Astrid.groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is so sweet, I love the neutral tones and pretty die cuts, beautifully done
    Hugs Julie P

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje! Fijne kleuren heb je gebruikt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een plaatje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super kaartje heb je gemaakt Astrid!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Alweer zo'n enig kaartje , mooie kaart vorm en een hele leuke stempel heb je gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje, ik zou het zeer op prijs stellen als je even een reactie achterlaat :)

liefs Astrid