Pagina's

woensdag 11 juni 2014

Snowfun !!!!

Goedemorgen allemaal !!!

Vandaag laat ik jullie een kaartje in Winterse sferen zien, deze heb ik gemaakt voor de Little Darlings DT Inspirations blog.


Bij winter denk je aan sneeuw en bij sneeuw denk je .... wit :)
En ja .... hoe mooi kun je dat combineren met het prachtige blauwe winterblokje van Noor! Design.

Ook heb ik me heerlijk uitgeleefd met Snowtex hahaha, bij winter hoort natuurlijk sneeuw ... of niet dan :)

Voor een klein beetje kleur, heb ik hier en daar accenten aangebracht met wat kraft.

Het afdrukje is van Little Darlings Rubber Stamps, CandiBean "Penny's Winter Walkies"
Ik heb haar ingekleurd met Sennelier.

De 2 sterren aan de rechterkant zijn van Dutch Doobadoo, ook hier zit Snowtex op !!

De Typewriter letters heb ik met bruine Archival inkt gestempeld op kraft karton en vervolgens uitgeknipt.

Verder is alles van Noor! Design, ik zal ze hieronder allemaal even vermelden:

Paperbloc Winter, art. nr. 6011/0019
Rand met ijskristallen, art. nr. 6002/2021
Cirkel met ijskristallen, art. nr. 6002/2022
Blauwe mal ovaal, art. nr. 6002/0304
Clear stempels Typewriter keys alphabet, art. nr. 6410/0078

Alle randen zijn opgeschuurd met een distresser en vervolgens heb ik er snowtex op gesmeerd.

Langs het afdrukje heb ik nog extra sneeuwvlokken aangebracht met Liquid Pearls van Ranger.

Op de ijskristallen heb ik nog enkele plakparels geplakt.

Ik hoop dat jullie het niet koud hebben gekregen :)

Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.

liefs Astrid xxx




 Paper bloc - Winter Cutting & Embossingmal - Winter Wishes - Rand met ijskristallen Cutting & Embossingmal - Winter Wishes - Cirkel met ijskristallen Cutting & Embossingmal - Blauwe mal - Ovaal (4st) Clear Stamp - Typewriter keys alphabet

12 opmerkingen:

  1. Wat een engeltje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super mooi winterkaartje.
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend kaartje Astrid...prachtige accentjes erop....

    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Delightful card, I love the die cuts and pretty paper, your image is so sweet, Beautifully done
    Hugs Julie P

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is me gelukt! via Google blijf ik de melding krijgen dat er malware op je blog zit en wordt ik eruit gegooid, maar via Internet Explorer lukt het wel!! Gelukkig, pffff. Ik moest toch echt even je kaarten bewonderen!! Wat een mooie sfeervolle winterkaart heb je weer gemaakt!! Liefs, Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schatje is dit weer.
    Fijne dag, liefs Hanny♥,
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Besides such a pretty name, you made a beautiful card. While I'm roasting here in Arizona (USA), the thoughts of Christmas cards are not far behind. Absloutley love the colors of thhe card, your darling image, and all the pretty embellishments!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. A beautiful winter card Astrid!
    Wish you a wonderful week!
    Hugs kjersti:)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een beuaty, dat sneeuwspul is altijd weer een feestje om mee te werken vind ik. Geeft altijd weer een leuk effect.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje, ik zou het zeer op prijs stellen als je even een reactie achterlaat :)

liefs Astrid