Pagina's

zaterdag 1 november 2014

Spotlight en bloghop Noor! Design !!!!

Een nieuwe maand dus weer een nieuwe IN DE SPOTLIGHT bij Noor! Design. Deze maand willen we graag onze collectie Alphabet & Numbers eens uitlichten.


De vlaggen en alfabet stansen kun je combineren met elke gelegenheid kaart en staat ook nog eens gezellig. Dat zal je wel zien op de projecten van de designteam meiden.

We hebben aan de spotlight ook weer een bloghop verbonden.


Wat moet je doen om mee te doen aan de bloghop?
  • Hop van 1 november t/m 3 november langs alle blogs en laat er een leuke reactie achter.
  • Als je overal een reactie hebt achter gelaten kom je weer terug op het Noor! design blog en laat ook hier een reactie achter dat je hebt mee gedaan.
Onder alle bloghoppers verloten we een leuk pakket met Noor! Design artikelen. Als je mee loopt maak je kans op deze producten: 


Als alles goed is gegaan, kom je nu Raffa vandaan :)

Dit is mijn kaartje voor de bloghop/spotlight geworden !


Tijdens het schrijven van deze spotlight, kwam ik er ineens achter dat bijna alle artikelen van Noor! Design zijn hahahaha, oké ..... het plaatje is van Hobbyvoordelig, maar het is een foto van Noor :)

Als basis heb ik groen cardstock gebruikt met hierop vanilla cardstock.

Het papier is Vintage Texture, echt zulke mooie kleuren.
De nieuwe vlinder rand heb ik gestanst uit vanilla cardstock en de losse vlinder uit groen cardstock.
Hierop heb ik in contrast kleuren enkele plakparels op geplakt.

Aan de linkerkant heb ik onder het groene strookje cardstock een sierrand van Noor! gebruikt.

Alles wat licht is, heb ik aangezet met Walnut Stain distress inkt en alles wat donker is, heb ik voorzien van witte gesso.

Het plaatje heb ik gemat op een rechthoek van kraft karton.

Onder het plaatje heb ik nog een strookje ribbelkarton gedaan met hierop een stukje kant verwerkt.

Het bloementoefje is gemaakt met de blaadjesstans en de rolroosjes van Noor! Design.

Links heb ik nog het hekje gedaan, dus heb ik een beetje bol op de kaart geplakt.

Op de vlaggetjes heb ik losse letters gedaan en heb ze vervolgens op een stukje button twine geplakt.

Voor zover mijn kaartje :)

Hop nu snel door naar het Noor! Design blog, zorg ervoor dat je overal een reactie achterlaat en wie weet win jij een leuk prijsje !!

Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.

Liefs Astrid xxx







37 opmerkingen:

  1. Mooie kleurencombinatie, en eennsuperleuke kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alle artikelen van Noor! design gebruikt.....is ook niet zo moeilijk....het zijn prachtige spullen allemaal.
    Je kaart is geweldig geworden...dat hekje vind ik echt super!

    Liefs,
    Marjoleine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige nostalgische kaart. mooi van kleur en leuk plaatje.

    Fijn weekend.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een hele lieve en mooie kaart is het geworden
    groetjes
    Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart, er is zoveel te zien, daar houd ik van

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie nostalgische kaart is dit geworden zeg. Echt prachtig.
    Groetjes sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart! ik ben normaal niet zo van het groen maar vind dit echt heel mooi geworden!
    groetjes Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een superkaart. Erg mooi.
    Groetjes,Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Astrid. Bijna was ik je vergeten. Maar je kaart is ontzettend mooi!. mooie mallen zie ik gebrukkt op je kaart.groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze kaart is ook zo mooi super!!!

    Gr Rikie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterend ook dit is weer wonderschoon gedaan. Ik zit weer vol inspiratie.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Helemaal verliefd! Wat een prachtig kaartje is dit geworden!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Weer een prachtige creatie Astrid, veel te zien en toch rustig, heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oooooh, love the softness and shabby feel in this creation!!! You showcased the prize giving die beautifully with all other dies and textures, just stunning!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat heb je een lieve nostalgische kaart gemaakt. Bij Noor produkten hoort Noor ook de hoofdrol te spelen. Blijft zo'n mooie foto.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kaart erg mooie kleuren.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Inderdaad heel lief de kaart.
    Groetjes Ismel

    BeantwoordenVerwijderen

  18. Wat een schitterende kaart ☺

    Een leuke en gezellige (knutsel) zondag ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo Astrid,
    Prachtig gemaakt! Ik ben van de een naar de ander gehopt! En vond alles heel mooi wat jullie gemaakt hebben,
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Astrid,
    Deze kaart is ook echt super LIEF geworden en wat leuk om te bloghoppen langs al jullie prachtige creaties en te zien hoe een ieder er weer een hele andere draai aan geeft.
    Jammer dat het einde van deze alweer geweldige bloghop is gekomen.
    Liefs en Creatiefs
    Fijne zondag
    Xxx
    Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Amazing project...love the butterflies all over!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Het kaartje zegt het zelf al...LIEF.
    Groetjes Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Schitterende kaart. Met een heel leuk plaatje mooie kleuren en details. Heel gaaf. Ik hop nu weer even verder.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat leuk om te zien dat jij er weer een heel andere draai aan hebt gegeven.
    Lief is precies het goede woord voor de kaart.

    Groetjes,
    Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. De vlinders, de roosjes, zoveel moois op je kaart Gaaf!!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Astrid, wat een gave kaart!! En de vlinders zijn peachtig zeg! Echt supermooi.
    Bij jou is ook alweer zoveel te zien!
    Echt een inspirernede bloghop!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Geweldige kaart!! Deze vlindermal wat je gebruikt hebt is ook heel erg mooi.
    Groetjes Giovanna

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Een bijzonder kaartje! De kleuren matchen goed bij elkaar!
    En wat een boel details zijn er weer, knap gedaan!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een schatje (zowel de kaart als Noor!). Lief dat gebolde hekje, daar denk je niet zo snel aan, goed idee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. een ode aan Noor,prachtkaart,en zoveel details

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje, ik zou het zeer op prijs stellen als je even een reactie achterlaat :)

liefs Astrid