Pagina's

maandag 2 maart 2015

Beterschap !!!!

Hallo allemaal !!!

Ben ik me daar toch even in de war zeg hahaha, de tijd gaat zo snel, vergeet ik helemaal een kaartje te posten voor het HobbyVision Design Team blog :( .... oh jeeeeee
Gelukkig kom ik er nog net op tijd achter, lol



Voor de verandering heb ik eens een beterschapskaartje gemaakt, er zijn veel zieken om ons heen, dus zo's kaartje komt altijd van pas :)

Als basis heb ik een nieuwe shape art mal van Dutch Doobadoo gebruikt.
Het papier is van Noor! Design "Spring"  Voor deze tijd van het jaar wel toepasselijk toch ;)

Aan de bovenkant heb ik de nieuwe vlinderrand gebruikt, deze heb ik uit kraft karton gestanst.

Linksboven heb ik de nieuwe ronde mal geplakt.
Hierop een stukje design papier.

Het afdrukje is van Magnolia, Love me love me not Tilda.
Ik heb haar ingekleurd met Sennlier.
Rondom heb ik weer Enamel Frantage gedaan.

Het afdrukje heb ik gemat op een stukje design papier.
Hieronder heb ik de vierkante blauwe mal van Noor! Design gedaan.
Ik ben niet iemand om alles recht op een kaart te plakken, daarom zie je bij mij vaak de dingen scheef op de kaart geplakt :)

De pleister en het woordje beterschap zijn nieuw van Noor! Design.
Op de pleister heb ik xx geplakt, dit zijn alphabet stickers.

Links onder het bloementoefje heb ik de nieuwe Vintage flourishes van Noor! Design gedaan.

De 2 losse vlinders zijn paperart van Dutch Doobadoo.

Verder heb ik nog een stukje kant en verbandgaas op mijn kaart verwerkt.

Al het kraft heb ik weer voorzien van een beetje witte Gesso.
De randen zijn allemaal gedisstressed met de distresser van Tim Holtz.

Ik hoop dat ik jullie met mijn kaartje weer een beetje heb kunnen inspireren.

Voor de spotlight/bloghop van Noor! Design moet je even naar beneden scrollen :)

Ik wens jullie nog een fijne maandag toe en tot de volgende keer !!

Liefs Astrid xxx

Paper Distresser - Tim Holtz   Stampendous Fran-táge - Embossing Enamel - Rose   Taartrand klein - 10 stuks   Plakparels Nellies Choice - 3mm - lila   DecoArt Media - Gesso - White   Afbeeldingsresultaat voor aquarelle sennelier



9 opmerkingen:

  1. This is stunning Astrid. Tilda is adorable and I as I scan round your card - so many gorgeous embellishments. Love it.
    Have a lovely week.
    Hugs Sharon. x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik geniet met volle teugen van al dat moois.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wel even je hoofd erbij houden Astrid!! Mooi dat het nog net op tijd was! Je kaart is schitterend, geweldig mooi gedaan hoor, het heeft weer een zeer hoog a'la Astrid gehalte! Supergaaf!!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leiverdje Astrid !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een beauty. Als ik al deze kaartjes zie, heb ik nog heel wat te leren. Hoe komen jullie toch aan al die mooie details erbij? Prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schatje Astrid, mooie zachte kleurtjes, prachtig gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kaartje Astrid...wat heb je er weer mooie mallen voor uit de kast gehaald...vooral ook heel leuk dat de kraftaccentjes met gesso heb gewerkt, dat geeft een heel speels effevt...TOP!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauwwww Astrid! Wat is het toch altijd prachtig wat ik bij jou zie. Ik kom helaas te weinig soms in blogland en zou graag meer willen, maar nu ben ik er even lekker voor gaan zitten hihihi. Wat een pracht en praal zie ik bij jou zeg! Supermooi allemaal! Tot snel! Dikke kus, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Morning sweetie, this is gorgeous :0)) hugs Pops x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje, ik zou het zeer op prijs stellen als je even een reactie achterlaat :)

liefs Astrid