Pagina's

donderdag 22 oktober 2015

Mixed Media - Strand !!!!

Goedemorgen allemaal !!!!

Vandaag is laat ik jullie een creatie zien, die ik voor het HobbyVision Design Team blog gemaakt heb.
Ik weet het ... we zitten nu midden in de herfst, maar mijn favoriete seizoen is toch echt de zomer hoor ;)


Ik ben deze keer lekker aan het kliederen geweest en heb een mixed media gemaakt.

Als basis heb ik het MDF stuurwiel van Dutch Doobadoo gebruikt.

Vervolgens heb ik met een spatel structuurpasta van Dutch Doobadoo en verschillende mask stencils wat reliƫf aangebracht op het stuurwiel.

In het midden heb ik een verbandgaasje grofweg neergelegd en vastgelijmd'.

Hierop heb ik enkele softboard stenen gelijmd en het woordje "Strand ".

De losse attributen die ik op het stuurwiel geplakt heb, heb ik gemaakt met klei en de mold mallen van Craft Emotions.
Nadat deze hard waren heb ik ze vastgezet met een lijmpistool.

Hieronder heb ik eerst nog een stuk net verwerkt.

Als alles vast zit, kun je het totale geheel in zwarte gesso zetten.
Ik heb 2 lagen aangebracht, niet te dik !!
Toen alles droog was, heb ik met mijn vingers Viva Inka Gold, Silver aangebracht.
Zo krijg je een mooie glans op het geheel en lijkt het net metaal.

Ik hoop dat ik jullie met mijn creatie weer een beetje heb kunnen inspireren.

Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !!!

Liefs Astrid xxx


Dutch Doobadoo - MDF Art - Stuurwiel   Dutch Doobadoo - Dutch Mask Art A5 - Geomatric Tiles   Dutch Doobadoo - Softboard Art - Loose Bricks   Dutch Doobadoo - Dutch Greyboard Art - A6 Maritime   Dutch Doobadoo - Gesso Black 250 ml   Dutch Doobadoo - Structure Paste Smooth - 250ml      IndigoBlu - Palette Knife Plastic / Spatel   Decorative Fishnet - Neutral   Makin`s Clay - Push Mold - Tuingereedschap 17,5X14CM   Makin`s Clay - Push Mold - Schelpen 17,5X14CM   Martha Stewart White Clay - 68grRayher - embellishments - strooideeltjes + schelpen   Viva Decor - Starter Set Chalky

2 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoekje, ik zou het zeer op prijs stellen als je even een reactie achterlaat :)

liefs Astrid