Pagina's

vrijdag 20 november 2015

Challenge #44 HobbyVision Design Team !!!

Goedemorgen allemaal !!

Het is weer tijd voor een nieuwe challenge bij het HobbyVision Design Team blog.

Deze keer is het de bedoeling, dat je een creatie maakt met het thema Rendieren ... een makkie toch :)


Ik heb als basis een nieuwe shape-art mal "Christnas Bell" van Dutch Doobadoo gebruikt.

Ik ben begonnen met de 2 grootste maten, 1 ervan uit kraft karton gesneden en de andere uit design papier.
Het kleinere klokje is van de 2 kleinste maten.
Deze heb ik schuin op de grotere klok geplakt.

Het design papier is uit de schitterende lijn van Studio Light. Sweet Winter Season.
Het plaatje met de rendieren is ook van Studio Light, uit dezelfde serie.
Het plaatje heb ik schuin gemat op een stukje ribbelkarton.

Hier overheen heb ik de sterren van Noor! Design geplakt.

Rechtsboven, tussen de grote en kleine klok, heb ik de prachtige grote sneeuwvlok van Noor! Design gebruikt,  je kunt het niet goed zien, maar de sneeuwvlok en de sterrencirkel heb ik gestanst uit het prachtige glitter papier van Joy! Crafts.
Het is heel mooi stevig karton met een supermooi glittertje.

Onder het stukje ribbelkarton heb ik nog een stukje verbandgaas gebruikt.

Onder het bloementoefje heb ik de prachtige dennenappels van Craft Emotions gebruikt, verder nog wat natuurlijk materiaal.

De tekst hoort eveneens bij het design papier van Studio Light.

Op de sterrencirkel heb ik nog wat goud/bruine plakparels geplakt.

Aan de bovenkant van de klok heb ik een stukje lint en kant verwerkt.

Tja .... natuurlijk mag witte gesso niet ontbreken, dus ik heb overal weer wat accenten aangebracht :) Zo maak je de harde kleur van het kraft karton ook wat zachter.
Alle randen zijn bewerkt met een distresser.

Eigenlijk heb ik niet eens zo heel veel gebruikt, maar dat heeft het ook niet nodig dacht ik zo hahahaha :)

Ik hoop dat jullie gezellig met deze challenge mee doen !!!

Neem maar snel een kijkje op het HobbyVision Design Team blog, ook de andere dames hebben prachtige creaties gemaakt !!

Ik wens jullie alvast een heel fijn weekend toe !!

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.

Liefs Astrid xxx



Dutch Doobadoo - Shape Art - Christmas Bell   Basisvel A4 Studio Light - Sweet Winter Season - BASISSWS207   Stap voor Stap vel Studio Light - Sweet Winter Season - STAPSWS1354   Noor! Design - Winter Wishes - Circle Stars   Noor! Design - Cutting & Embossingstencil - Winter Wishes - IJskristal Cirkel   Stansmal CraftEmotions - Autumn Woods - Denneappels   Joy! Crafts - Papierset A4 - glitter wit   Joy! Crafts - Corrugated (Ribbel) Cardboard A4 - Fijn   Dutch Doobadoo - Gesso White 250 ml   Rayher - Organzalint wit - 25mm   Crafts-too - Edge Crimper - paper distresser   WOC Flowers - Coral Red Mullberry Paper Roses - 10mm

1 opmerking:

  1. een prachtig inspiratiekaartje Astrid...hele leuke vorm van die klok ...en zo mooi samengesteld met schitterende accentjes...

    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje, ik zou het zeer op prijs stellen als je even een reactie achterlaat :)

liefs Astrid