Pagina's

woensdag 7 juni 2017

Have a Blossom day ....

Hallo allemaal !!!

We hebben een heerlijk lang weekend op de camping gehad.
Ik neem nooit zoveel knutselspulletjes mee, maar wel altijd een paar stempels en wat kleur spulletjes.
Mocht het weer even iets minder zijn, dan kan ik lekker in de caravan gaan zitten te kleuren.


Deze keer heb ik een kaart gemaakt met een prachtige stempel van Penny Black.
Deze stempel heet "The Unfolding".
Het zijn slapstick/cling stempels, dus super gemakkelijk.
Je kunt op de achterkant zien hoe de stempel op je papier komt te liggen.

Natuurlijk gebruik ik hierbij weer de super handige stamping tool van Tim Holtz.
Hieronder kun je zien  hoe deze precies werkt.


Ik heb verschillende kleuren distress inkt gebruikt.
Ik heb het opgebouwd van licht naar donker.
Ik heb bijna alle kleuren van de mini distress inktjes en bewaar ze in een super handige opberg blikje van Tim Holtz, hier passen 12 kleuren in.

Deze keer heb ik een waterpenseel met een grote kwast gebruikt.

Bij deze techniek is het de bedoeling dat je vrij nat werkt.
Ik heb daarom ook dik aquarel papier gebruikt, 300 grams.

De tekst stempel is van Noor! Design.
Deze heb ik gestempeld met zwarte Versafine.

Ik hoop dat ik jullie weer een beetje heb kunnen inspireren ;)

Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !!


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl

Penny Black - Slapstick / Cling stamp - The unfoldingStrathmore - Mixed Media Vellum Paper Pad - 9 Tim Holtz (Tonic) - Stamping Platform 1708EStempelinkt - Versafine - Onyx black Distress Inkt - Mini - Peeled Paint Tim Holtz - Mini Distress Inkt - Storage Tin


3 opmerkingen:

  1. Prachtig vind ik je "aquarelkaart" Astrid. Mooie bloem en mooie sprekende kleuren heb je gebruikt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldige kaart Astrid. Super mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooie kaart Astrid de kleuren zijn geweldig mooi !
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje, ik zou het zeer op prijs stellen als je even een reactie achterlaat :)

liefs Astrid