Pagina's

zondag 21 januari 2018

Challenge #70 HobbyVision

Goedemorgen allemaal !!!

Er is weer een nieuwe challenge bij het HobbyVision Design team blog.

Deze keer is de challenge Gemengde kleuren !!!!
Nou .... dat kan niet zo moeilijk zijn toch :)

Meer details kun je HIER vinden !!!


Als basis heb ik de Dutch Doobadoo card art mal "Cabinet" genomen.

Deze heb ik eerst uit wit karton gesneden.

Vervolgens heb ik het mooie papier blok Zella Teal van Prima Marketing erbij gepakt.

Ik heb kleine stukjes design papier gesneden en deze allemaal een beetje schuin opgeplakt.

Aan de linkerkant heb ik een klein papieren kleedje gebruikt, een stansje van Crealies, deze heb ik uit kraft karton gestanst.

Voor de gein nog het aardbolletje van Noor! Design erachter gedaan.

Op de label heb ik een paperclip van Tim Holtz geschoven en een paper laser art vlinder van Dutch Doobadoo.

Op het middelste gedeelte heb ik de bloemenrand van Noor! Design bij het vintage plaatje verwerkt.
Nog een paar losse bloemetjes uit bijpassend cardstock.

Aan de rechterkant heb ik het hart van Noor! Design uit kraft karton gestanst.
Ook de klok is van Noor! Design.
Hierop heb ik een ronde label gedaan, ook deze hoort bij het mooie papierblok.

Verder heb ik nog een paar pailletjes, een strik van organza en plakparels op het geheel verwerkt.

Ik hoop dat ik jullie met deze creatie een beetje heb kunnen inspireren.

Alvast bedankt voor je bezoekje, nog een fijne zondag toegewenst en tot de volgende keer !!


Door op het product plaatje te klikken komt u bij het betreffende artikel in de webshop:

Dutch Doobadoo - Dutch Card Art - Cabinet Paperpad Prima Marketing - A4 - Zella Teal Taartrand klein - 10 stuks Noor! Design - Life is a Journey - Wereldbol + verrekijker Noor! Design - Blauwe mal - Klok + Frame Noor! Design - Blauwe mal - Ovaal met bloemenNoor! Design - Scr@p! - Stansmal Heart Dutch Doobadoo - Dutch Paper Art A5 - wit - vlinders 28 Lilac Lane - Tin with Sequins 40g - Party Time Rayher - Organzalint wit - 25mm Joy! Crafts - Kraft cardstock - 30,5 x 30,5 cm Joy! Crafts - Papier Linnen Structuur - 24vel wit 30x,5x30,5 cm Dutch Doobadoo - Dutch Glue - Lijmpen 28 ml Tim Holtz - Mini Paper clips



1 opmerking:

Bedankt voor je bezoekje, ik zou het zeer op prijs stellen als je even een reactie achterlaat :)

liefs Astrid